• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Manusia agama islam Tapi jemm.!!

    16.2.13
    Salam XD

    Jemmm.? jem strawberry sedap ! beli la try makan dgn roti . haha

    Pengalaman aku la nk story mory sbb aku bekerja sbg CASHIER kt somewhere yg sejuk ada aircond. zzz . =,="

       Kerja aku jaga duit. Haaa. Nampak kn disitu aku boleh dipercayai.? haha . Eksyelli la kan td pagi Allah nk ketemukan aku dgn seorang Makcik ni. Muka baik...pakai tudung litup kemain. Ok aku bukan nk lekeh makcik ni , tapi apa la pandangan non-muslim sekeliling dia bila lihat dia marah-marah org yg tak cekap buat kerja.?

       Dah la datang kedai aku , dia cakap slow . Aku bukan dengaq sgt apa yang dia cakap . so aku buat sesuka hati aku . Dah tuh datang kat aku Nak marah-marah .

    Makecik : Orang cakap lagu lain dia dengaq lagu lain . Lain kali dengaq betoi-betoi . Tak dengaq ka apa yg saya cakap . Bla Bla Bla. =,='

    Me : Ok Ok makcik . Terima Kasih  =) *makecik ckp lagu Mus May , sy ckp lagu Ukays~*


      Nampak disitu dengan orang ramai dekat kaunter , dia boleh marah-marah . Dah la situ semua Pakcik-Pakcik Hot.. haha . Malu la sikit kalau nk tinggikan suara ya Makecik. 

      Itu laa. akak yang kerja situ cakap "Sebenaqnya antara melayu,china,india .. Melayu la paling buat perangai sekali, macam perangai . China dgn india selalu blah buat tak tau ja . " *Memey ponnn . 

    2 comments:

    1. Mimi Jazman said...:

      hehe.. gie..lain kali tanya la balik klau x dengaq.. hehe.. :D

      tp..mmg betoi pun la.. org melayu kita mmg cepat nak angin..especially perempuan la..

    1. kami mgnz said...:

      haha, sebab ramai sgt. time tuh tgh ada prob apa xtau kt kaunter.