• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ohhh......bajet teramat la sangat.....

    27.9.11
    well..........G nk share something la ngn kawan2 semua... , pernah x tengok orang yg suka sgt perasan bagus..? adess....bajet jew lebih mcm dia leader semua benda....
    ...mentang2 ja segak,genius,brilliant,kreatif, n semua bnda baik la kn bg at ag..tp syg lar.. niat ag buat benda baik to xbetoi... niat ag nk show off yg ag tuh pandai sgt n leader trbaikkk la sgt....
    ....tolong lar be a honest person ... takat ag dok present apa kebenda kt depan bukan nk tayang ilmu..tp tayang muka ag yg ala "baby face" tuh.... naik meluat ag tau...?
    ....aku pon bukan la baik sgt kn nk kata kt org....tp sekurang nya aku jdek diri ak yg sebenar...? bkn nya jalan smpai tgok kaki ag sndiri... hmmm... pandai2 la pkir.... memang kita nmpak org sanjung kita sampai ke langit..... tapi suatu hari nanti ag akn rasa jugak mcm mana rasa duduk bawah orang yg perangai mcm ag.....

    1 comments:

    1. ಠ_ಠ said...:

      whoahohoho, lek luu G! don't judge her that way. that's too.. much :< just lapangkan dada, perbaikkan sangkaan nti tu.. dia saudari nti jgk, saudari seislam nti jgk! buruk mana perangai org tu, jgn menilai sgt hati mereka! hanya ALLAH yg tahu, setiapa yg ada dlm hati..niat kerana ilahi atau manusiawi? wallahua'lam. apa-apa pun, cuba buang jauh2 ego kita. jgn sesekali pndg rendah dgn saudara seislam kita. mereka beriman, sudah dianggap berjaya. mereka berperangai, tpi hati tak boleh di duga. buanglah segala prasangka, kalau nak ukhuwah kita terjaga. ukhwahfillah, jgn kau lupa! mahabbahfillah, kalau nak sempurnakan iman kita.. ;) jaga mereka, supaya berdua dpt msk syurga.. <3