• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Mimi Balik...

    19.4.11
    bertarikh 14 April yang lalu......Mimi balik ke kedah untuk ambil anugerah kecemerlangan. memang seronok dapat balik sekali sekala. lagipun,dalam masa yang sama,Mimi dah lama rindukan kawan-kawan. tambah lagi,Mimi ada benda nak diceritakan kepada GIE,NURUL dan NA.

    sebenarnya,GIE memang dah tahu yang MIE akan  balik. tapi,sengaja MIE cuba rahsiakan dari NURUL dan NA. mula-mula,MIE memang tak nak beritahu yang MIE akan balik. tiba-tiba,GIE cakap,kalau MIE tak balik,dia takkan pergi majlis anugerah tu. jadi,dengan terpaksanya,MIE pun mengaku yang MIE akan balik.

    orang pertama yang MIE jumpa adalah NA tapi secara tak sengaja,MIE lukakan hati NA. MIE mintak maaf sangat-sangat sebab apa yang berlaku bukan atas kehendak MIE. keadaan begitu mendesak sampaian MIE tak dapat mengelak.

    tak sangka perkara pertama yang MIE buat bila MIE sampai di kedah ni adalah melukakan hati NA,NURUL dan GIE. MIE sedang berusaha untuk menjadi lebih baik,malangnya,keadaan tak mengizinkan.

    macam mana pun,MIE bersyukur sangat-sangat sebab memiliki kawan-kawan yang baik hati yang sudi memaafkan MIE. MIE sempat bercerita dengan yang lain tentang sekolah baru. hm.. tak sikit yang MIE cerita. kisah terbaru MIE pun MIE ceritakan. semoga yang lain dapat mengambil iktibar.

    walaubagaimanapun,MIE tetap ada satu perasan pelik. pelik sebab itulah kali pertama MIE rasa macam tu. MIE rasa macam MIE dah diganti oleh orang baru. MIE tak ingatlah nama kawan baru kami tu. selama ni,MIE ingat tak ada orang dapat gantikan MIE. rupa-rupanya,tak. MIE dah pun diganti.

    agak sedih dan cemburu tapi MIE hadkan lah perasaan pelik tu. selagi GIE dan NURUL bahagia,MIE turut bersenang hati.

    huh.. tak sempat MIE nak ambil gambar dengan GIE dan NURUL pakai jubah graduate tu. dengan NA sempat. nanti MIE letakkan gambar tu kat galeri kita..ok?

    satu lagi,MIE sebenarnya ada hadiah untuk GIE,NURUL dan NA tapi malangnya hari tu MIE terlupa nak bagi. jadi,kita tangguhkan sebentarlah pemberian hadiah tu ye? nanti kita jumpa lagi,MIE bagi. :)

    semoga ALLAH terus melindungi ukhuwah kita.

    0 comments: